Etiketler

,

zıpla

-Yahu gözüm nerelerdesin? Sen ki en ufak şeyde çeneni alıp gelen birisin, yoksun kaç zamandır.

+Vallahi ortalarda tdk lakabıyla dolaşıp Deli Türkçeci’yim diye övünürken ayran içkisi gafını farkedememenin utancı içindeydim.

-TDK olup da ne yapacaksın allasen, yalaka mı olacaksın?

+Evet sevgili Feyza Hepçilingirler de TDK’nın bozulduğunu söylüyordu hep ama ben ki millete muhabbet etmeyi bırakmak istetecek kadar herkesin söylediklerini didik didik eden biriydim, ayran’a içki denmesini atlamam yıktı beni tek kelimeyle.

-Öyleyse ben de belki o ayranı alkollü içiyordur geyiğini yapayım da neşen yerine gelsin.

+Zaten diğer ihtimal olan belki Türkçesi yetmiyordur geyik değil anca gerçek olur, malum içinde Türk geçen şeyleri pek sevmez kendisi.

-Ha şöyle… Ama hatırlatayım açılım yüzünden oyları düştüğünden MHP’nin oylarını kapmak için Türk bayrağını eksik etmiyor artık mitinglerinden.

+Türk bayrağı da kesmemiş olacak ki sonra MHP bayrağıyla tiyatro oynadı üstüne ama MHP de dindarların oylarını kaçırmamak için adamların her oyununa çanak tutarsa olacağı bu.

-Bu arada itiraf edeyim sen ortalarda gözükmeyince korkmaya başlamıştım artık yoksa benim gözüm de mi olanları anlayıncaya kadar konuşmayacak diye.

+Çok şükür benim beyin kaslarım o şahsın tetik parmağındaki kaslardan çok çalışıyor, zaten o şahıs da olanları hala anlayamamış olsa gerek ki baksana konuşamadı bile.

-Öyle mirim öyle, ama madem anlamadın mesleğin gereği anlayıp da konuşan adam rolü yap bari öyle değil mi?

+İyi dedin azizim de sen ben polis şiddetini görüp üzülürken iftiraları duyup kızarken bunlar gözleri var görmezler kulakları var duymazlardan olmayı seçen insanlar fazlasını beklemek zaten aptallık olur.

-Çok doğru dedin mirim de hala polisin biri çıkıp bağırabiliyor gaz sıkmayayım da osurayım mı diye inanabiliyor musun? Adam uyguladığı şiddeti orantısız olarak görmüyor bile. Zevk alır gibi copluyorlar insanları, gazı da suyu da silah gibi görüp insanların yüzlerine gözlerine sıkıyorlar, duran adamları dövüp çadırları yakıyorlar hatta hatta bir bayanın saçını çeken vardı. E sen kendini böyle kaybedersen müsade et de biz de bir yanlış yapıyorsun diyelim değil mi?

+Sen öyle diyorsun da adamanlar seçimle gelen adamı devrimle indirmeye çalışanlara polisin bu yaptığı müstehak görüyor. Hayır bunlar daha yeni olaylar, Kaddafi’ye, Mübarek’e, Zeynel Abidin’e bağırmadın mı sen halkını duy diye? O zaman o adam da seçimle gelen iktidar değil miydi? Hala Esad’a bağırmıyor musun çekil git diye? Esad’ı devirip Amerika’nın kucağına oturacağım diye teröristleri ülkende beslemiyor musun? Demezler mi bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu diye?

-Değil mi, madem onlara diyorsun halkın sesini duy diye sen neden duymuyorsun, dinlemiyorsun kendi halkını? Haydi onu da geçtim, bir insan evladına şu muameleyi reva görmek insanlık değil bir kere.

+Çok güzel dedin azizim ama beni asıl üzen ne oldu biliyor musun? Oyumun bir kıl değerinde olduğunu öğrenmek.

-İlahi yeni mi farkettin bunu?

+Doğru dedin de yine evvelden kendini makarnaya satanla eşti bugün kıla düştü.

-Biz de daha uğraşıp duralım… Biz hakkın hukukun güçlünün tekelinde değil de halkın elinde olduğu bir ülkede daha insanca yaşamayı isterken kadın kendini kıl olarak görüyor. E öyle görmezse inanır mı bu olanların fazi lobisinin işi değil de son damla olduğuna, düşünür mü bu gençlerin faiz lobisiyle işi olur mu diye, der mi ne nazarı Allah aşkına bari tutar bir şey söyle diye…

+Anca başbakanı yedirtmeyiz derler, oysa bilse o kadın asıl yenenin bizim geçliğimiz olduğunu, bunların kadrolaşması yüzünden resmen benim gençliğim gitti onu diyen yok.

-Neyse ki bu daha başlangıç, mücadeleye devam!

