efendim ’91 senesinden beri şimdiki evimizdeyiz, odamızdaki dolap gömme diyebileceğim bir şekilde duvarla bağlantılı yerlerimiz ise halıfleks

annemlerin odası ise yine halıfleks, dolapları ise yeni evlendiklerinde aldıkları ağır kocaman bir şey

bunları anlatmamın sebebi ise annemin odalarımızın tabanına laminant döşetmek istemesi zira dediğim gibi halıflekslerimizle aramda olan yaş farkı kardeşimle olan yaş farkından daha az

peki tamam halıflekslerimiz değiştireceğiz ama bu sefer de koca dolap ve içindekiler ne olacak derdi var zira koca dolaplar ayrı dert içindekiler ayrı dert

millet ev döşer ya biz döşeme olayını bitireli yıllar yıllar oldu bizim yaptığımız eyleme savaş kıtlık görmüş ninelerin içgüdüsüyle her şeyi saklamakla çöp eve doğru gidişin arası deniyor dolapların içindeki karsambaları geçtim kapı pece arkalarından, masaların altından, kolilerden çıkanlara değinmiyorum bile

laminant döşemek için bizim gömme dolabı yıkmaya, eski dolabı bizim odaya koymaya bizimkilere de yeni bir dolap almaya karar verdik

öncelikle yerler döşeneceği için 2 odadaki her şeyi derleyip toplayıp 1 hafta göçerler gibi yaşadık ki burası işin kolay kısmıymış daha, kaç yıllık yapbozu bir kere bozunca hiç bir parça yerine oturmuyor maalesef

bu arada şunu da not düşeyim eski dolabımız acayip ötesi ağır bir şey hani ağır için eşek ölüsü denir ya buna çok afedersiniz öküz ölüsü bile az gelir

yeni dolabımız ise yeni nesil dolaplardan pakediyle alıp evde kurulandan sağolsun hafifler, kafayı da çalıştırıyorlar ama aile faciasına yol açma gibi yan etkileri var maalesef kaç kere “8-9-11’i yapacağız şimdi” dediğimi ben bile bilmiyorum hatta şu da var ki kaç kere “kaç kere “8-9-11’i yapacağız şimdi dediğimi ben bile bilmiyorum”u bile kaç kere dediğimi bilmiyorum

velhasıl-ı kelam yıllar evvel batan mağazaların poşetleri, şimdi kimbilir nerede olan siyasetçilerle ve magazin sayfalarından fırlayan hiç tanımadığım ünlülerle dolu olan dolap altı gazeteleriyle nostaljik bir yolculuk yaşamış olduk

