Etiketler

,

efendim bu hafta kursta nöbet sırası bizim gruptaydı ve gerek uygulamalarla gerek de bulaşıklarla pek eğlenceli bir hafta geçirdik
tek sorunum ise uygulama yaparken her şeyi kaçırmış olmak misal ben patatesleri soyarken havuçlar kekikle; patatesler nane ile haşlanıp glaze edilmişti -evet ben patatesleri soyarken patatesler tabağa konmuştu resmen 😀

havuçları biraz fazla yağlı bulmuş olsam da patatesler insanı alıp götürür cinstendi
hoş közlenmiş patatese yağ sürüp yediğim düşünülürse tereyağı ve şekerle glaze edilmiş patatesi beğenmemem zaten imkansızdı

bir sonraki uygulamamızda ise kalburabastı yaptık

pek hevesle yapmak istesem de elim kanadığı için hamura giremedim sadece yumurtaları yıkadım evde ise hali hazırda sütlaç ve irmik helvası olduğu için daha uygulamasını yapamadım maalesef

haftanın en lezizi ise hiç kuşkusuz sote edilmiş mor lahana turşusu idi

malum mor lahananın o sirke – limon kokulu turşusu bile happur huppur yenirken bir de tereyağında sote edilmişi kulağa tuhaf geldiği kadar çok lezzetli

o güzelim renk bir fotoğrafta bu kadar mı kötü çıkar diyerek evde kendi yaptığımı da şöyle ekleyeyim

bu güzellik ötesi kaşık ise dedemden

ve de mercimek çorbamız evde yaptığımızın aksine kırmızı değil

hayır kaşığı sol elimle kullanmıyorum sadece fotoğrafı çekerken farketmemişim ve evet patatesi yine ben soydum

bu arada işçinin ve emekçinin bayramı olan 1 mayısı da kutlayayıp gideyim

