Etiketler

şimdi bu herifler dinci.
ve de cumhuriyet karşıtı.
oysa ben cumhuriyetçiyim, dinci karşıtıyım ama din karşıtı değilim bu yüzden sırf bunlar zırvalıyor ben de zırvalayım o halde diye:
ramazanda çocuklar aç kalıyor, akılları dersleri almıyor oruç kaldırılsın,
kurbanda her yer kan içinde kalıyor çocuklar kötü etkileniyor (kötü etkilenen bir çevreden söz etmek olmaz çocukları sömüreceğiz zira) kurban kaldırılsın,
bayramlarda 9 gün tatil oluyor dersler aksıyor (evet dersler de güzel bi sömürü alanı) dini tatiller kaldırılsın diyecek değilim

hadi bu kadar yedim kafayı ama kişi kendinden bilir işi diye bir laf var böyle bir martavala ben inanmam öylese kimse inanmaz diye düşünürüm.
oysa bu salaklar o kadar salak ki, yok çocuklar üşüyor bayramı kaldıralım dediklerinde ciddi ciddi bizim bunu yutacağımızı düşünüyorlar.

bu arada ben ramazan – öğrenci işini açtım ya eğitim öğretimi de kaldırabiliir bunlar şimdi.

velhasıl-ı kelam sonra amerikan valisi çıkıp türkiyeyi islamcı teröristler yönetiyor deyince zıplıyorlar ya da kameralara oynuyorlar diyeyim zira evlerinde otururken hanım nihayet bizi anlayan biri çıktı dediklerine eminim.

pek çok kişi valinin böyle bir laf edecek kadar akıllı olmadığını söylüyor ama hiç kimse denilen lafın ne kadar doğru olduğunu söylemiyor.

şimdi sunucu soruyor, türkiye’de islamcı bir parti iktidara geldiğinden beri kadın ölümleri %1400 arttı, basın özgürlüğü azaldı, hamas’la ilişikler arttı vs. vs

şimdi de ben soruyorum bu denilenlerden hangisi yalan acaba?
bizim küçük ürgüp’te bile geçenlerde bir kadının boğazı kesildi zannetmiyorum ki kimse şaşırsın, kimse çıkıp da nasıl olur böyle bir şey desin zira kanıksıyoruz her şeyi.

sağolsun medyaları var veriyorlar televizyondan kadını döven dizileri, veriyorlar kadını aşağılayan programları; sonra da biz bunları günlük hayattan alıyoruz diyorlar, yersen tabi, oysa tek yaptıkları bu tür şeyleri göstere göstere insanlara bunun normal olduğunu düşündürmek.

ee sen de kalkıp bu nasıl iştir böyle demezsen, izlemem ben bunu demezsen kusura bakma ama valiye de diyecek cevabın olmaz.

fazla uzatmadan basın özgürlüğüne bakalım. ocak ’11 itibariyle içeride yatan 97 gazeteciyle dünya birincisiyiz.

akape iktidarının borçtan, bataktan, rüşvetten, yolsuzluktan, işsizlikten sonra bizi birinciliğe taşıdığı alanlardan biri daha.

hoş sadece basın özgürlüğü dersek az olur zira türkiye’de düşünce özgürlüğünün olduğu söyleyebilmek bile çok zor.

akapeli misin tamam sana tüm kapılar açık, her şey köpeğin olsun; yok karşı mı çıktın o zaman soru geliyor hemencecik iğne mi, iplik mi, davul mu, zurna mı?

şimdi iyi de sinem bu dediğin daha ziyade diktatörlük demeyin zira fransızca bir kelime olan terörist için tdk türkçe karşılık olarak yıldırıcı demiş.

eh terör örgütü de emellerini gerçekleştirmek için halkı yıldırmayı, sindirmeyi araç olarak seçmiş kişilerden oluşan topluluğun adıysa bugün asıl terör örgütü, esef duyarak söylüyorum, başımızdakilerdir o zaman. bu durumda bizim sıfatımız da vatandaş değil bayağı bayağı terörist oluyor a dostlar

hoş akapeli olmadığımız için biz zaten teröristtik değil mi? bizim için değişen bi’ şey yok yani.

