Etiketler

efendim insan nikah yüzüğünü çıkarmadığı için sınava alınmayanları televizyonda görüp hey yarabbbi dese de kendi başına gelmeden anlayamıyormuş durumun vehametini
efendim bir hata edip kpds’ye başvurma gafletinde bulundum
hata ve gaflet sıfatlarını içerisinde kamu geçen bir kelime ile birlikte kullanmamın sebebini ise -ki aşağıda sıralayacağım maddeler olmadan bile mantıklı zaten- bu Öğrencilere Sefillik Yaşatan Mandavallar pek güzel bir şekilde açıklamışlar


8.Sınavların yapıldığı binalara girişte adayların ve sınav görevlilerinin üstleri emniyet görevlileri tarafından elle ve dedektörle aranacak çanta, saat, cüzdan, cep telefonu, kulaklık, kablosuz iletişim sağlayan bluetooth vb. cihazlar, her türlü elektronik/mekanik cihaz, yüzük, kolye, küpe, bilezik, broş vb. takı ve anahtar, metal para gibi metal içerikli eşyalar ile sınav binasına kesinlikle girilemeyecek ve hiçbir eşya emanete alınmayacaktır. Bu nedenle yukarıda belirtilen türdeki eşyalarınızı sınava gireceğiniz binaya getirmeyiniz.
9. Sınava metal aksesuar içermeyen sade bir kıyafetle geliniz.

hayır, aman ösym yaptığımız bu düzenbazlığı anlamasın diye 100 almakta bile sakınca görmeyen bu andavallar eğer şu sorulara cevap verirlerse ben bunların herhangi bir soru çözmelerini geçtim sınava bile gelmeden değil 100 isterlerse 200 almalarına bile razıyım

soru 1) şimdi sınavdan geçeceği kesin olan adamlar zaten ve yine ve daha önce pek çok kez olduğu gibi sınavdan geçecekse olay neden devlet başkanına suikast ihbarı alınmış da onun için güvenlik önlemi alıyormuş gibi abartılıyor, bununla kim kandırılmak isteniyor, gerçekten hala o kadar salak seçmenleri olduğu düşünülüyor mu? [sorunun son bölümü evet saçma olmuş zira onlar zaten kaymak tabaka]

soru 2) kpds gibi her ilde yapılmayan hatta epi topu 15 ilde yapılan bir sınav için çoğu il dışından gelecek insan çantasını cüzdanını ne yapacak, orada mecbur kaıp emanet ettiği kişinin hıyanet etmesi halinde, mesuliyet hiç tanımadığı birine çantasını emanet eden öğrencinin mi yoksa hiç tanımadığı birine çantasını emanet etmek zorunda bırakılan öğrencinin mi olacak, dolmuşta para üstü verilen bozuk para ne olacak?

soru 3) hiç bir eşya emanete alınmayacaktır derken espri mi yapmak istediniz, dalga mı geçtiniz, bu nasıl bir espri anlayışıdır?

soru 4) türban serbest midir, türban takanın başına bakılır mı, ben gata fiyongu diye tabir edilen bir baş örtüsü yapsam benim örtümü çıkartmam istenir mi, hava soğuk olduğundan felan değil gıcıklığına bere takıp gitsem benim bereme el konulur mu?

soru 5) metal içermeyen kıyafet nedir, sade kıyafet nedir, çantayı yüzüğü açıklayan mendeburlar bunu neden açıklamamıştır, bana kıyafetin sade değil sınava giremezsin denilmesi ihtimali nedir, adam gibi türbanınızı takın gelin demek çok mu zordur?

ösym kalem kutusu

