Etiketler

,

pek sevgili dostlar, romalılar,
kaç zamandır habire şöyle gezdim böyle tozdum konulu yazı yazdığım için artık utanıp geçen ay gittiğimiz mersin hakkındaki yazımı şimdilik biraz erteleme kararı aldım

ama yerine yazacağım şey maalesef şöyle dertliyim böyle kederliyimden öteye gitmeyecek

hoş bu aralar hemen her gün dertli olsam da şu an bana bunu dedirten sebep şu anlamadın deyince niye ben aptal mıyım? diyen insan güruhu
ortalama bir insanın hayatında en az 497262 kere yaşadığı toplumumuzun bu kanayan yarasına bulduğum çözüm ise bunları toptan itlaf etmek
evet bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçe yaşamak elbet benim de hayalim ama kim üzülür bunların arkasından allaseniz

ha pek binbaşı milli güvenlik hocamızın dediğine göre birine anlamadın demek zaten çok ayıpmış zira kibarlık gereği anlatamadım demek gerekirmiş

ama benim kastettiğim evet var bazı odunlar, onlarla muhattap olmaktansa anlamadın diyelim keselim atalım, amaan yemişim değil zaten
sinir olduğum nokta bu güruhun, insanı ölür müsün, öldürür müsün ikilemine sokan cevapları
zira zaten daha esas konuyu halledememişiz al başına bi dert daha
ha nerden çıkardın onu? deyince ha ben zaten hep sorun çıkarırım değil mi? tarzında bi cevap vermeleri işten bile değil

bi de bunların samimiyetine güvendim de ondan yaptım ve de yok sevdiğimden takıldım diye 2 türü olan bi lakırdıları var
hay ben bu samimiyeti sevgiyi icat edenin demek geliyor sevgili romalılar zira pek güzel sıçan güruhumuz bu söz sayesinde bir güzel sıvamış oluyor

ben gibi artık bunlara dayanamaz hale gelmiş kişiler de toplum önünde şakadan anlamayan, espriyi bilmeyen, aman lanet olsun bi daha yaparsam iki olsun dedirten insanlar olarak görülüyoruz

sen -çok afedersiniz- her boku ye, yap dangalaklığını, gel benim civataları attır sonra niye böyle böyle dedin şimdi ben senin samimiyetine güvenerek takıldım

tabi yersen dış sesiyle gelen bu sözün kabul görürlüğünde beynimiz son sıçılma anı, sıçılma sıklığı ve miktarı gibi ölçütler kullanıyor önceleri gülüp geçen hafiften mahcup ya ben özür dilerim diyen insan lan ne zaman o kadar samimi olduk biz diye düşünür hale gelebiliyor zamanla

tabi aslında çok samimi falan olunduğu da yok, olan aman çok fazla uçtum diyip dediklerinin şerrinden korkan insanatın kıvırması hayır dur ardında söylediğin saçmalığın da en azından ciddi ciddi tartışalım yok ben sıçayım bi şekilde sıvarım zihniyetiyle nereye kadar akıl sağlığımı koruyarak yaşayabilirim bilmiyorum

tabi pek sevgili özlemciğimi bir kez daha anıp yazıcığıma söyleyene değil söyletene bakmak lazımmış lafıyla noktayı koyayım

ha bir de turizmin bize pek güzel şekillerde öğrettiği bi ders var ki o da bu saf yüreğimin maalesef her daim unutup kafamı salaklıkla suçlamasıyla biten ayrı bir hikaye

kimseye kötü demek için acele etmeyin;
  iyi demek için hiç acele etmeyin.

başlık: direc-t – ama aşkım yok [böylesine güzel bir şarkı neden sadece 2dk 15 sn sürer ki yap 10 dk 23sn doya doya dinlesin bu sinem]

