Etiketler

,

biliyorum bu BÖ olayını çok uzattım hem de gündemimiz dopdoluyken kendimden bahsedip bencillik yapıyorum ama muhtemelen bu son olacak sonuçta yeni nesil torun torba için önemli olacağını umut ettiğim bi olay ha tabi zaman değişir yeni şeyler çıkar da bizim torun tombalak “NiNé ßL0q Mu qhaLdı yhaw puhahaha 😀 😀 :D” derse ora ayrı tabi

efendim nihayet istanbul’a gidip plaketimi ve hediyeleri aldım bir tören anım olmadığından ben de bö’nün moda’daki ofisinin ne kadar güzel olduğunu anlatayım ilker bey‘in dediğine göre apartmanları 150 yıllıkmış ki kapı zilleri bile antikayız canım biz diye bağırıyordu resmen bu da dönüşte yanımda oturan hanım kızın ki kendisi turist rehberliğinde okuyor imiş dediği “ukelalık olmasın ama istanbul’dan sonra hiç bi yer bana o kadar güzel gelmiyor” lafına hak vermemi sağladı ha bana göre pek sevgili hemşehrim pınar‘ın dediği “her halde ömrüm boyunca burda yaşayabilirim” lafının haklılığı bittabi daha baskın

neyse efendim lafı daha da uzatmayayım bi önceki yazımda ailemin pek de bi sevinç gösterisinde bulunmadığını yazmıştım oysa annem hastanedeyken gelip sayfamı ziyaret etmiş eve gelir gelmez de “annecağzımın kıbrıs gezisi mi yazdın oraya selda’yı da yazmışsın iskenderun’da erken kalktığımızı da yaptıklarımızı hep yazmışsın” deyince babam da “biz yapmışız ödülü bu mu almış yani” dedi ve küçük çaplı bi isyan girişiminde bulundular ben de artık hediyeleri dağıtıp rüşvetle işi bağladım tabi işin şakası ama işte evde bi eğlence çıktı haliyle


bu arada bi eğlence de kardeşcağzımın doğum günü hediyesi olan tavşan oldu hatta isim konusunda ben hediye olsun diye ısrar ettiysem de sezim topik ya da topi gibi bi şey diyordu en son tabi ben eğlence desem de sanırım diğer ev hayvanları  için durum pek aynı değil

bulut‘unki babamın dediğine göre kıskançlıktanmış duman‘ınki ise malum hediye‘yi yemek olarak görmesi haliyle de evde zıp zıp zıplayan bi tavşanımız yok an itibariyle tabi kadıncıklar da bu durumdan haliyle memnun hoş hiç gelmemiş olsa onlar daha mutlu olurlardı sanırım oysa düşününce tavşan en ideal ev hayvanı hem ele alınıp sevilir hem de büyüyünce/sıkılınca karın doyurur hangi kedi ya da koyun yapabilir ki bu ikisini aynı anda tamam sustum

bir de geçen kasyeri kitap fuarında gördüğüm ve acayip hoşuma giden bi şeyi söyleyip gideyim karagöz hacivat oyuncağı
gerçi aslen ben bunu orda değil de evde çektiğim fotoğraflara bakarken yazıları okuyunca farkettim
sahneyi kurun çubukları takın ışığı yakın OYNATIN

ahanda zenne ile çelebi oynarken

