Etiketler

, ,

life would be easier if you could mark people as SPAM

kaç zamandır bi’ yazı yazayım diyorum ama iki kelimeyi birleştirip bi şey yazamıyorum hal böyle olunca günlerdir başlıkcağızımla (ki lütfen sinem kimmiş bunlar demeyelim çünkü pek iyi bildiğimiz gibi cevabım trt spikeri suratımı takınıp vereceğim yok canım sen değilsin tarzı bi şey olacak canım dediysem lafın gelişi canım) bakışmaktan başka bi şey yapmıyor idim

neyseki pek sevgili süpersonik dincilerimiz var da şuraya oturup iki satır laf edebileceğim

sbsefendim pek sevgili kardeşcağızım için sbs kılavuzunu incelerken sbs takviminde “ramazan bayramı” ibaresini görünce (biliyorum burdan görünmüyor çünkü resmi özellikle kesmek istemedim bu yüzden biz de görelim diyen yandaki resme tıklayabilir orjinal metne ise buradan gidebilir 4.sayfa) lan ne alaka desem de –“imam osurursa cemaaat sıçarmış diyen atalarımızı burda sevgiyle yad ediyoruz- “makarna günü” ve “kaynanalar günü” gibi belirli gün ve hafta anlayışı olan bi akapeyi düşününce pek de şaşılmaması gereken bi durum aslında naapalım kanıksadık sonuçta herşeylerini

bu arada akapenin diğer önemli gün ve haftaları gülmekten koltuktan düşürür cinsten:

15 Haziran Kaynanalar Günü,
26 Ekim Nineler Günü,
17 Kasım Komşular Günü,
1-7 Temmuz İshalde Ağızdan Sıvı Tedavisi Haftası,
25 Ekim Makarna Günü,
22-28 Nisan Televizyon İzlememe Haftası,
21 Kasım Televizyon Günü,
15 Nisan Büyümenin İzlenmesi Günü,
15 Mayıs Aile Günü Haftası,
5 Mayıs Avrupa Günü,
10 Nisan Laiklik Günü,
16 Mayıs Sakatların Genel Sorunları Günü,
29 Nisan Dans (Bale) Günü,
1-7 Ağustos Emzirme Günü ve Anne Sütü Haftası,
21 Mayıs Süt Günü,
16 Eylül Ozon Tabakasını Koruma Günü,
25 Kasım Kadına Yönelik Şiddeti Kınama Günü,
29 Ocak Ezanın Türkçe okutturulması,
1 Nisan Mizah (Şaka) Günü,
4 Nisan NATO Günü,
31 Mayıs Sigara İçmeme Günü,
31 Mayıs Hostesler Günü,
31 Mayıs Ruh Sağlığı Günü,
1 Haziran Ayasofya’da ilk cuma namazının kılınması.

alıntı

buzdolabımız

başğımla bakışmaktan başka yaptığım bi kaç başka şeyse:

mutfak> nihayet kabaklı muffinlerimi yapabildim her ne kadar kabak ve peynir olunca daha tuzlu bi şey beklesem de reçel tek başına yetti tatlı bi şeye çevirmeye belki bi dahakine tarifi katledip reçel kabaklı peynirli ve reçelli muffinkatmam çünkü kabak yediğimi bilip de şekerli bi tat almakbiraz tuhaf oluyor

bu arada az evvel de krem karamel yaptım ama gece gece karamelini iyi yakamamışım o yüzden üstü pek güzel olmadı

film/dizi izlemek> en son herkese övüp durduğumnip/tuck uzak doğu filmlerinden 2 tane izledim,o kadar övdüğüm için utandım, nip/tuck‘ın da ilk 2 bölümünü(evet sezon diil bölüm) izledim (ki aslında carnivale‘i izleyecektim hatta hazırlamıştım herşeyi ama 2 sezon olduğunuşünüp izlemeye kıyamadım) her seferinde de ilk yarım saat mide bulantısından bi şey yiyemedim (allahım o liposakşın neydi öyle öğğ burun kırma falan hafif kaldı yanında) bu arada dizi demişken “it’s always sunny in philadelphia”yı da pas geçmeyeyim

neyse ya saat 3 oldu sonra bi ara devam ederim inş

 

