Etiketler

, ,

kripton yöresinden bir türküyle merhaba dediğimiz bugünkü yazımızda sözü fazla uzatmadan başka bi çizgi kahraman fred çakmaktaş’tan bahsetmek istiyorum   wilma ve fred

aslında kendisinden de değil çizgi filmde içtiği puronun sansürlenmesinden dem vurmak istiyorum (yandaki resim çizgi filmdeki sahne değil, bir sigara kampanyasından)

şimdi sigaranın zararını tartışacak değilim ki bu konuya zaten ben d hemfikirim

sadece “rahatsız” olduğum konu şu ki bunların bu sigara olayını yasaklamalarının sebebinin kesinlikle halk için değil bilakis tamamen kendileri için olması

bu örümcek kafalı diye tabir ettiğimiz güruhun yarın bir gün alkol’e de aynı muameleyi yapmak için (ki böyle dediğime de bakmayın sansürse zaten şimdi de var e bakkallarda marketlerde satılmaması, satanların dövülmesi insanı bu cümleyi kurarken bile çıldırtacak nitelikte) sigarayı basamak olarak kullanma sinsilikleri maalesef toprak sergen’in sesinin altında fark edilmeden kaybolup gidiyor (resmen o reklamı her gördüğümde kendisini o kadar sevmeme rağmen ah ah yazık oldu çocukcağıza diyorum

neyse şimdilik ekleyecek bi lafım olmadığından bu yazıda biraz kısa olsun

ama şunu ekleyebilirim sanırım:

bu seneki uykusuz imza günü tamamen fiyaskoydu

4 saat kuyrukta bekledikten sonra 5dk bile sürmeden sadece tek bi posterle ve 2 fotoğrafla masadan ayrıldık hoş umut’un kitabını imzalatıp bi de umut kedisi çizdirdim ama cihan kılıç’ın posteri yoktu maalesef ersin’in çizdiği posterde ise cihan ceylan çok çirkindi herhalde kıskanmış Tongue out diyip geçeyim

bi de internet explorer‘dan sıkılıp firefox‘a geçtikten sonra farkettim ki ie acaip yavaşmış bi de firefox’un turuncu, insana neşe veren bi ikonu varken ie ister istemez insana sıradan geliyo tabi kıyaslayınca elbette pek çok sitenin ie‘a göre olması f için bi dezavantaj bilhassa müzik dinlemek isteyenler için yok ben programımı indirir o açıkları kapatırım derseniz ayrı tabi ama neyse asıl demek istediğime geleyim hakikaten f başta hızıyla çok büyük kolaylık sağlıyor ama bu gönül ondan da sıkılınca opera‘ya geçmek kaçınılmaz oldu tabi ki yine bir çok eksiklik var ama f‘dan hızlı gibi geldi bana en azından şimdilik

tabi gönül ister ki ie hızını artırsın güzel de bi logo yapsın direk onu kullanalım bizi diğerlerinin eklentileriyle uğraştırmasın

neyse bu sefer yazımıza kesinkes son verirken yine bir türküyle, grek diyarına ait bir türküyle son verelim

alfa dimem, beta dimem, gama dimem, carpe diem

carpe diem’i de burada anlatmışız

bi de:

gazi hatırası

