Etiketler

, , , , , ,

fornasetti

en baskın gen sanat geniymiş diye bi haber sanırım en çok duymak istdiğim haber

sadece fa sol ve la‘yı görünce anlamama rağmen ya da ne bileyim çizdiğim çöp adamın iki gözü bile aynı boyutta olmazken böyle bi haberi duyunca oturup bi “ilahi komedya” yazmak ya da bi top kil alıp mikelanjelo olmak ya da bi kamera bulup bi tarantino ya da kübrik olmak hiç de zor olmaz sanırım

oha lan ben de ne abarttım

ama tüm bunlar nerden çıktı sorusunun da gayet mantıklı bi cevabım var

insan son sınıfa gelip de “işsizlik” denen bi şeyin kendisine bu kadar yakın olduğunu farkedince sanırım tek yapabildiği hayal kurmak oluyor

ki hal böyle olunca insanın sanat gibi tamamen kendinden kaynaklı bi şeye bel bağlaması resmen bi kaçış yolu oluzluyor

 

neyse şimdi vakit duygusal takılma vakti değil bilakis gerçekçi olma vaktidir dostlar diyor ve gündemi meşgul eden “terdoğan’ın davos çıkışı”na az biraz değinmek istiyorum

malumunuz önümüz yerel seçim

bunu göz önünde bulundurduğumuzda haliyle olayları anlamak pek de zor olmuyor

sevgili hacım demet’in dediği gibi “kasımpaşalıyız diplomasi bize işlemez” zaten bildiğimiz bi şey

arkasını toplayacak diplomatların olması kendince kendisine istediğini yapma hakkını veriyor hem de karşılığında bi topluluk önünde yuhalatması yeterli

artık akape bu belli yani adamlar daha diyecek sözüm yok da değinmek istediğim konu şu

hadi cehape’ye çok art niyetli deniyor

muhalefet demek illa itiraz demek değil bunu biz de biliyoruz

zaten de bu destek olayı için mehape yetiyor ama

bi Allahın kulu da kendilerini birazcık da olsa fazla iyi niyetli bulmuyo mu acaba

daha bahçeli neyine terdoğan’a şöyle desteklerim böyle desteklerim diyo onu anlamıyorum

ya da ben mi illa muhalefette olan birinden muhalefet bekliyorum

neyse ya buna da burada bi nokta koyayım da hep yapmak istediğim bi olaya girizleyim

aslen y3’de görüzlediğim bi olay

damağına düşkün insan : cafe fernando’dan fındık yerine kayısı çekirdeği koyduğum biraz da tarçın ve zencefil eklediğim fındıklı kurabiye, babannemin dediği gibi “kelin merhemi gibi” her bi şeyin içine katmaya başladığım çıtır çıtır haşhaşlarıyla limonlu haşhaş tohumlu kek (tarifini burda da katlettim krema olayı biraz sallapati oldu ama zaten bundan sonra direk süt ile yapacağım malzeme artsın diye 7nüfusa yetmiyor haliyle kendisinin minimal tarifleri) bir de en yakın zamanda denemek istediğim kabaklı ve eski kaşarlı muffin

görsele düşkün insan : tasarım ve reklamla alakalı manyak bi site olan fubiz’den reklam afişleri afiş demişken de bi çeşit uyarıcı olan(sonuçta bağımlılık yarattığından kısaca uyuşturucu) “methamphetamine” ile ilgili oldukça çarpıcı afişler de montana meth‘den

müziğe düşkün insan : hint müziklerini sevdiren film the namesake’in film müzikleri bollyfm’den ben etnik müzikten hoşlanama diyenlere de en azından opening theme‘i ya da aftermath ya da the same song bile yeterli diyorum (bu liste ya da ya da diye uzar seçemiyorum resmen ya baul song da çok güzel misal ama o hint işi)

filme düşkün insan : nytimes’ın seçtiği en iyi 1000 film

eğlenceye düşkün insan : animasyon tadında umut sarıkaya’nın mutsuzlukları‘ndan  bi kolaj

siyasete düşkün insan : terdoğanın olaylı gazze oturum’unun da tamamını orjinal dilinde ve de çevirileriyle(bunu bilhassa belirttim çünkü terdoğan malumunuz türkçe konuştu diğerleri kendilerine söylenileni duydu yani onlar bu “gövde gösterisi”nin sadece diplomasiye uygun düşen kısmını dinleyebildiler) world economic forum’un kendi sitesinden yok ya ben oturup 1 saat adamları dinlemem diyenler için de ayrıntılı bir analiz vatan’ın sitesinden

 

