Etiketler

, ,

zaman

resmi daha fazla açmayacağım çünkü herşeyi açıklamış ve bahsedilecek daha çok konu var

şimdi onca yol gelip kayseribeşiktaş maçına gittik

herkes bana o kadar yol gidiyosun bi de yenilirseniz dedi

evden çıkarken dedem yenip de gelin dedi

gırgırına “sarı kırmızı şampiyon kayseri” diye bağırıp,kayserinin amigosu recai‘ye eşlik ederken ya da beşiktaş lehine karar alan hakeme bağırırken bile yenilebileceğimiz ihtimalini hiç düşünmezken 4dakkalık uzatma boyunca bile bi beraberlik golü beklerken yeniliverdik

 

kayserispor - beşiktaş (görüntümüz ilk yarıdan)

ama şu da var maçı kayseri tarafında izlediğimiz için çıkışta yenen takımın tarfındaydık

bi de vizeler öncesi bi eve gelip tatil yapmış olduk en azından diyorum ve

hiç derdimiz tasamız yokmuş gibi tenzoşka‘ya da dediğim üzre kızılay tipleri üzerine yazacağım yazıya geçiyorum

 

efendim ankarayı bilenler bilir bir güven park bir de karanfil çıkışındaki dost her daim için buluşma adresidir ki bizde tuğba ile hep dostta buluşur gitmişken de dergilere kitaplara fln bakarız

ama gel gör ki bi gün tuğba’nın yurduna gitmem gerekti ve o karanfil bana resmen dünyada cehennem azabı yaşattı

normalde yanımdaki insan(lar)la konuşarak geçirdiğim o yolu tek başına alırken o kızılay tiplerinin hepsine ayrı ayrı sinir oldum 

neyse uzatmadan meşhur kızılay tiplerimiz’e geçiyorum

 

1)emolar: en büyük lüksleri yere oturmak olan, kız olanları kışın bile ip askılılarla dolaşan, erkekleri ise en iyi ve en ucuz fön nerde çekilir sorusunun cevabını ortalama bir kızdan daha iyi bilen gürüh

2)gotikler: gotik olayını sadece siyah giymekten ve yaptığı müzik türünün önüne gotik kelimesi yerleştiren grupları dinlemekten ibaret sanan, misal bi gotik mimari deyince insanın suratına bakacaklarını düşündürten genelde “piyirsing” li olan gençlik

3)repçiler: bol tişört bol pantolan at nalı kadar kolye ve yamuk şapka takan insanlar hayır zenci pardon afro amerikan olsan neyse de neyi eleştirip neye karşı olduklarını sanırım onlar da benim gibi bilmiyordur

4)uzun saçlı kareli gömlekli erkekler: bunlara ne yorum yapayım adından belli sadece bunları kızılay tipi yapmamın sebebi sayılarının çok olması yoksa kötü olduklarından değil bi d bunların sırt çantalı ve önü yamuk şapka takanları var ki onlar artık “duayen” mertebesinde oluyor kanımca

5)ahtapotlar:genelde banklarda görülen hangisinin er kişi hangisinin dişi kişi olduğu anlaşılamayan ve herhalde siyam bunlar denilen insanatlar

6)kırmızı kafalar: evet turuncu değil mor hiç değil kırmızı, erkek kişilerede aynı mantıkla kırmızı sakal diyebiliriz sanırım

7)eylemciler: bunlarda karanfilden ziyade yüksel de takılan eylemden protesto ya koşan muhakkak bi dinlenilmesi gereken ama fazlası da zarar olan camia

8)çılgın lise gençliği: bunların erkeklerinin okul forması üstüne küpe takmasıyla, kızlarınınsa eşek kadar çantalarıyla o “bazar” senin bu “bazar” benim dolaşmasıyla farkedilen grup

9)ot: ben

 

bir de elim değmişken bahçeli tipleri’ni yazayım

neyseki onlar sayıca azlar

hatta cinsiyet bazlı ayırmak bile mümkün

 

1)kızlar: dantelli/file çorap üstü şort altına da çizme giyen rahşan ecevitin çantasının 10 katı kadar büyüklükte bi valiz taşıyan şimdi de boyunlarına poşu ya da ank deyimiyle puşi bağlayan dişi kişiler

2)erkekler: arabalarıyla yolu tıkayan havaların ısınmasıyla da gözümüze eziyet olan göğüs dekolteleri ile ortamlara akan er kişiler

 

not: gün itibariyle(12.07.09) öğrendim ki başlıktaki sertab erener şarkısı aslen “arabesk pop caz alaturka, sırtımda yamalı bir hırka” imiş

