Etiketler

efendim bizim burada yeni bi dizi çekilmeye başlandı

hemencecik belirteyim bizim burada ağa diye bi şey olmadığı gibi kumaymış ne biliyim yengeyi hanım olarak almakmış gibi şeyler olmadığından benim nazarımda baştan kaybeden bi dizi

oyuncular da pek umut vermiyo açıkçası

başrollerinde benim pek de sevmediğim ve babababa diyerek bi nesli katleden bi insan oynuyo bir de emel

emel‘i görünce bi de karısı olduğunu duyunca açıkçası bayağı şaşırdım sonuçta emel manyak komik bi insandı ve nası bi ağa karısı olabilirdi ki

sonra anladım ki olay komediden ibaretmiş ii o zaman belki çekilir fln derken bi de ne göreyim daha doğrusu ne duyayım

güya hepsi bizim buralı ama öyle bi konuşmaları var ki böyle doğu-karadeniz karışımı hatta yer yer ege’ye bile kayıyo

neyse annem bile emel’i ne çirkin yapmışlar derken bi de bunun üstüne durul bazan‘ı görmeyeyim mi?

o daha da kötü olmuş bence, onu taa çarli‘deki tarkan‘dan beri bilen biri olarak çok üzüldüm

bir demet tiyatronun manyak annesi zerrin sümer‘in ise “siz onları boşamayım ben oğluma kuma bulucam kendi çocuğunu ondan yapar” demesi tüm o sempatikliğini kaybettirdi gözümde

hele hele adamın gözne sokar gibi 2 cümlede bi ürgüp demeleri yok mu?

kim kendi memleketinden ismiyle bahseder ki? bizim ora der eh nihayetinde

yok dizimiz yeni millet anlasın ürgüp’te çekildiğini diye düşündülerse de adına bir ürgüp masalı deseler daha akıllıca olurdu

yani giden para, vakit onların bana ne derdim ama ilk defa bi dizinin tutmayıp bitmesini istiyorum

Rickles

