Etiketler

imprint 1

death note’ u bitirdikten sonra onu burada anlatmayı çok istemiştim ama bi türlü onu anlatmaya yetecek kadar güzel bi yazı yazamadığım için olmadı

ama şimdi bu filmi anlatmayı o kadar çok istiyorum ki kötü bi yazı olması umrumda değil

efendim ben d her “gece uykusu kaçan insan”ın yapacağı gibi o gece d tv izlemek için oturma odasının yolunu tutup yandan çakma entel kişilik halimle cnbc-e’yi açmıştım

buraya kadar her şey normaldi ki zaten iki cumadır bunu yapıp prison break 3.sezon tekrar bölümlerini izliyodum

ama o gece evet o gece geç kalmıştım ve şansıma da bi korku filmi(imprint) vardı ki normalde pb’in akabinde onu da izliyodum(yani o kuşaktaki filmleri)

ama nerden bilebilirdim o gece görüp görebileceğim en fena filmi izleyeceğimi daha doğrusu benim gibi film izlemeyi çok seven bi insana yakışmayacak şekilde kendimce sonunu az biraz öğrendikten sonra dayanamayıp yatacağımı?

tabi yatınca da hemen uyuyamadım çünkü acayip midem bulanıyodu(bi kussam rahatlıycam ordan geliyo)

kaldı ki benim gibi yemek delisi bi insan için bunun n kadar ağır bi şey olduğunu tahmin bile edemezsiniz

peki bu filmin fenalığı nerde diye sorma gafletinde bulunmayın diye yazıyrm

bi kere hiç d diğer korku filmleri gibi değildi

benim için aynada saç tarayan kadını, ekrandan çıkan sineği, ve tabiki kuyudan fırlayıp gelen samarra’sı ile halka korku filmlerinde son noktaydı

geçmiş zaman kullanıyrm çünkü halka2 ile bu sıfatı yok ediverdiler(onlarda çok tın ya benim onları sevmememe)

neyse dediğim gibi bildiğimiz korku fimlerinde ya kan olur ya da işte ruh peri gibi yaratıklar

oysa bu psiko filmde misal aşağıdaki iğneli sahnede iğnenin batışından çok batıranın yüzündeki haz ifadesi izliyoduk

ki burası da diğer korku filmlerindeki gibi nedensiz şiddet değil tamamen bilibçli işkenceydi(ay yazdığımdan utandım resmen işkenceye makul sebep getirdim neyse demeye çalıştığım kızı konuşturmak için işkence ediyolardı işte)(bi de işkencenin biliçsiz olanı var sanki işte kastettiğim sistematik,kasıtlıolan cinsten) 

neyse sözü fazla uzatmayayım

e sinem günlük siyasi duruma el atmamışın diyenlere:

hakkaten bi kussam rahatlıycam

imprint 2 

preview.php

