Etiketler

tayyip türk-iş genel kurulunda bi konuşma yapmış ve
işçilerle iş verenleri kastederek şöyle bi yorumda bulunmuş

"hepimiz aynı gemideyiz"

bu haberi okuduğum sitede alttaki yorumların ikisine
hem babam hem ben çok güldük

aynen aktarıyorum ve katılıyorum tabi ki

"Belki aynı gemideyiz ama sizler
geminin üstünde zevki sefa sürerken bizler aşşağıda gemiyi yürütmeye
çalışıyoruz. Bunu söyleyen biri hayatında hiç alın teriyle gemi yürütmüşmü…..
"

şahsi yorumum:hakkaten güzel oturtmuş

 

"oğlunun gemisi mi?"

ş.yorumum:o bizi hiç oğlunun gemisine almaz ki (bizden
kastım işveren kesim değil tabi ki )

 

bi de hemen nihat genç’in akape ile ilgili
yorumlarından bi alıntı yapayım

"Bunlar zeki insanlardan,
yazarlardan, ciddi siyasetçilerden oy alamazlar. Bunlar hödükleştirilmiş
insanlardan oy alırlar. Atarsın kapılarına iki kilo şeker, 5 kilo kömür alırsın
oyunu"

benim en çok sevdiğim kısmı da şu:

"Bunlar şartlanmış gibi türban tartışıyor.
Bu sistem zeki insanlar yaratamaz. Bunların en zekisi Nazlı Ilıcak gibi olur,
bilemedin Fehmi Koru kadar olur"

 

başlığı açmama da gerek yok sanırım

