Etiketler

,

bi zamanlar kime sorsanız galatasaraylıydı

peki o zamanlar ne zamandı diye soruyoruz

pek geçmişe gitmemize gerek kalmıyor-yada kalıyor sizin
zaman algınıza bağlı mağlum hapiste zaman geçmez ama sevdiklerimizin yanında
nasıl geçtiğini anlayamayız allahım bu ben miyim?
bu ne geyik böyle tmm sinem uzatma, evet evet toplamalıyım bir an evvel, tmm
topladım-

neyse o zamanlar şüphesiz 4 yıl üst üste şampiyon
olunan,uefa kupasının ve süper kupanın kazanıldığı yıllardı

ama şimdi bakıyorum herkes fenerli

peki neden bu böyle

çünkü şimdi maçları kazanan bi febe var arkalarında da
çok süper güçlü azize var

peki şimdi nerden esti bu diye sorarsanız

az evvel gese nin 6-0 aldığı maç vardı teve de(febe
maçı değil)

aldığı diyorum çünkü çok belli hakemin de tipini
tutmadım zaten o ilk hareket bence penaltı bile değildi

sonra o ne öyle gol atan şükür yaarabbi şükür e
koşuyor

artık yabancılar bile anladı tabi herifin nası bi süper
güç olduğunu

100 yaşına gelmiş hala top koşturuyo

bi zamanlar ilk çocuğu doğmuştu yakında o da evlenir
dede olur hala bu top oynar

tabi tüm bunları bu süper siyasi politik gelişmelerin
olduğu bu ortamda niye yazdım o da ayrı

bu günkü yazımızın ana fikri şu

tek gerçek takım bjk çünkü bu takımı desteklemek
için bi sebep gerekmiyor,günün takımı değil gönüllerin takımı

ama sakın bu yazıdan
"etkilenip" beşiktaşlı olmayın

ben misal kendimi bildim bileli
beşiktaşlıyım yani nası diyim

"beşiktalı doğan kanı beşiktaşlı
olan soyunda dönme olmayan bi beşiktaşlıyım"

anlayana itaf edilmiştir

sonuçta herşey bi araç asla amaç değil

tayyip bile demedi mi demokrasi bizim için araçtır amaç
diyil diye

sanırım bunu açmam gerekmez çok basit bi cümle ama yine
de türkçe’nizi sıkı tutun insan anadilinde düşünür sonuçta

-buradaki "anadil" içi
boşaltılıp çıkar çevrelerince doldurulmuş olan anadil değildir-

not kendi öz babam fenerlidir

yine kardeşim kuzenlerimden biri fenerli diğerleri
galatasraylıdır

üff adamı bi radikal yaptırmadınız be

efendim bi daha not düşeyim

anlayana…

