Etiketler

ah be blog ben d isterim şimdi burda geyik yapayım

ne biliyim bi harry potter’ın son kitabından
bahsedeyim,

yeni keşfettiğim şarkılardan kitaplardan 

olmadı turistik,historik istanbul çanakkale gezimizden
dem vurayım ama olmuyor işte

maalesef yarın gül başımıza çıkacak hem
de 121 pare top atışıyla

yuh

devam ediyoruz sanki
padişah tahta çıkıyor
-ki bi yerde de öyle zaten

yalnız bunlar culüs’ü seçimden önce
dağıttı
ben deyim
kurtlu bulgur siz deyin kükürt oranı yüksek kömürler

"önümüzde ki maçlara bakicaz" hesabı bi
bakalım ne var gelecekte

ekim sonunda referandum var

valla ne yalan söyleyeyim ben oyumun bu
kendini satanlarla bir tutulmasını istemiyrm açıkçası

neyse devam edelim türkün hafızası kıt ya hatırlatmakta fayda var

zamanında gül başbakan olmuş tayyip de
gelip onu kaldırmıştı koltuktan

ekimde de göreceğimiz bunun benzeri olacak korkarım

hem de tayyip halkı satın alıp ülkeyi
satarak 5+5(10 yıl yani) ,

yeni sivil anayasası sayesinde de dokunulmazlığıyla
paşa pardon padişah hatta bu dediğim dedik (yada yaptım oldu diyeyim daha iyi
anlaşılır) tavrı ile diktatör gibi yaşayacak

bize de üç elma düşer artık biri anlatana biri
dinleyene(bu durumda okuyana oluyor) diğeri de kafasına dank etmesi dileğiyle
anlamak istemeyene

neyse efendim bugün berat kandili ne diyeyim sonumuz
hayrolsun, bugünleri aramayalım

