Etiketler

yarın tatile gidiyoruz bakalım yaklaşık 3 hafta yokum

bu arada bunu okuyan ark beni
çaldırmayın
rahatsız edilmek istemiyorum Tongue out şaka
şaka tel bende değil

neyse efendim asıl bu yazıyı yazmamın sebebi malum
seçim

aslında şu anda yazacak hiç bi şeyim yok resmen
seçim bana kapak oldu

ama tabi şöyle bi şeyi de farkettim ki sonuç itibariyle
bunu bilmek iyi

yani vatandaş aç değilmiş,
işsiz değilmiş

tayyip senin oğlunda işsiz kalsın
dediğinde vatandaş benim oğlum da işsiz kalsın demiş

(ben demiyrm şurda iki sene sonra okul
bitiyor karadenizli de değilim iş bulmam çok zor şu durumda)

ananı da al git denilen vatandaş anasını
alıp tayyibe oy atmaya gitmiş

sonra efendim her iki kişiden birine göre
hergün gelen şehitler çok normalmiş

tabi bunu böyle uzatmak mümkün…

o kadar ne şeriat ne darbe dendi
ama bu gidişle sonumuz bunlardan biri olacak-inş olmaz tabi-

ama bu sefer durumu daha da zorlaştıran ahmet necdet sezer’in eksikliği olacak

eh malum meydan boş olunca

aman ben de kime diyosam sonuçta bu lafları derken her iki kişiden birine laf söylemiş oluyorum

neyse adamların satmadığı
bi biz kaldık
(burdaki satmak ihanet etmek
anlamıyla değil gerçek anlamıyla kullanılmıştır)

bizi de birilerine satar hepimiz topluca kurtuluruz
artık

