Etiketler

,

ne
zamandır yazmak istediğim bi olay var

şimdi amatör rakçılarımızın
piyasaya girmesinden kesinlikle çok memnunum bi kere kaliteyi yükseltiyorlar

yalnız sinirlendiğim konu şu

şimdi bunlar mesleğe "cover"la başladıklarından mıdır nedir
yaptıkları tek bir müzik türü olmuyor

yani bunlara soruyorlar abi
ne bu müzik diye

adamlar "trash metalik punk rock" gibi bi cevap
verebiliyorlar

o yüzden acayip acayip müzik türleri var hayır çoğunu
anlayamıyoruz

 

hani eskiden arabesk
vardı pop vardı bi de halk müziği ile sanat
müziği
vardı

şimdi doom metal‘i prograssive rock‘ı her bi şeyi var

 

ama şahsen ben yapmak istesem punk yapardım anasını satıyım

misal sesim kötü sorun olmaz ne de olsa punk

(hemen açıklayayım da yanlışlık olmasın
punk kötü sesli şarkıcıların müzik türü değil daha çok bi başkaldırı misal
sesim kötü ama umrumda değil ben şarkı söylemeye bakarım gibi yoksa pankçıların
da sesi hoş yani)

 

bu arada mcr‘dan dolayı bayağı bi punk‘a daha doğrusu "emo punk"a daldık –punk forever

hani bunlar duygusal ya emotional punk oluyo yaptıkları

sırf giyim tarzı felan değişti diye punk oldu emo punk

ya da placebo adamlar rock değil "glam rock"
yapıyo peki o da mı ne?

şimdi bunlar ilk çıktıklarında hafiften karı gibiydiler
ya (gene yanlışlık olmasın brian’ın oğlu var ama
gene yanlışlık olmasın tercihleri biraz uzun hikaye çünkü)
ondan glam
rock oluyo bunlarınkisi üff ya nedir bu

 

bu arada klonlanmış insanlar size gıcık oluyorum az orjinal
olun be

misal sosyomat‘ta bi etiket girin ilgili olanların veya ahkam kesenlerin resimlerine bakın hepsi tepeden çekilmiş ya da yüzünün yarısını gösteren
birbirinin aynı resimler

iki tane seçtim tabi sürekli son resimler değişiyor ama
genel aynı

bkz: yağmurda yürümeyi sevenler veya başrol teklif edilirse seçilecek "partner"

 

not:5 aralık ’08 de bu yazıyı az kırptım

      
şimdi en azından mcr’ın lise çocuklarına daha uygun olduğunu biliyorum ama allah
için "i’m not ok" ve "ghost of you" nun klipleri çok güzel

      
placebo içinse durmak yok yola devam ilkesi geçerli her daim

