Etiketler

, , ,

dün babam ankaraya geldi Açık ağızlı

ben de dersteyim

hayır ekerim sorun o diil de kadın tutturdu deneme
sınavı yapıcam diye

deneme sınavı dediğim bi sınavla bizi deniyecekmiş

bi nevi seviye tespiti

inş ortalama düşük çıkar da final kolay
olur Dil çıkaran

neyse ben de tabi babamla döndüm eve geldim

eve bi girdik annem tabi beni görünce korktu garibim


neyse fazla uzatmayayım

hemen anlatacaklarıma başlayayım


malumunuz mevsim bahar şenliği mevsimi Nota

öncelikle bu sene geçen seneye göre daha iyi idi

en azından gelen adamlar daha kaliteliydi

çoğu ankaralı bilir bizim okula yüksek
sadakat feridun düzağaç bi de aylin aslım geldi

ys kendi şarkıları kadar "cover" da yaptı
güzeldi eğlendik

fd yi sevmezdim

bi kere adam bana göre çok romantikti

bi de malumunuz ilk adım
alev

duyan herkes alev alev diyo

tabi ben de merak edip dinlemiştim ama beğenmemiştim

ama ne yalan söyleyim sevdim yani

şarkılarını yarım yamalak bilmemem rağmen biraz eşlik
edebildim-bu da bahar’ın sayesinde oldu ben sevmem ama gidicem dediğimde bi kaç
şarkısını söyleyip güzel olduğunu kanıtlamaya çalışmıştı-

neyse sözün kısası çok eğlendim

hele bir kuş konsa badi parmağıma’yı söylediğinde açıp
uçman’ıma dinlettim o da çok sevindi


e bi de insanın hacettepe
de bi arkadaşı olunca "tam süper" oluyo

önce göksel çıktı manyak karı ya

çok eğlendik

hele dursun zaman da ferman’ın
kısımlarını bize söyletti ya gerçekten çok güzeldi

sonra "taş bebek" te yine gelen
ferman abimiz(ya bu herif te çok ufak buna da abi demek komik oluyomuş) gelip
göksel ablamızı öptü ya gerçekten görülmeye değerdi
Dil çıkaran

ilerleyen saatlerde de manga geldi ama
2.şarkıda gitmek zorunda kaldık Üzgün

neyse ki 2.şarkı bitti rüya idi

-herşey için çok sağol tuğba-

tabi hacettepe ortamı
da unutmak mümkün diil

o nasıl bi anfi tiyatroydu ya akıllara zarar valla


bu arada odtü’de de
çok süper bi faaliyet olmuş duyduğum kadarıyla

üzerinde devrim yazan uçurtmalar falan hani gerçekten orda
olmak isterdim

-odtülülere duyrulur belli mi olur belki
günün birinde belki bi gaziliye ihtiyacınız olur hani burda hazır adam var
karşılığında çok bi şey istemem zaten içeri gireyim yeter kendi başıma
takılırım hiç başınıza dert olmam- Dil çıkaran


bu arada ankara ortamından da bi kaç bi şey yaziim

bildiğiniz üzre akça
pakça 
Ampul olan iktidara c.başkanlığı birkaç beden büyük
geldi Açık ağızlı

seçime gidiyolar ama hala giderayak herşeyi değiştirmeye
çalışıyolar

yuh diyorum ne diyeyim Dişlek


bi de fakültemize ödül almak için gelen can dündar’ın
dediği bi şeyi aktarmak istiyorum

ülkemizde gençler arasında
yapılan bi ankete göre gençlerin hak arama yöntemi sitelerdeki
katılıyorum/katılmıorum "link"lerine tıklamakmış

gençleri daha çok meydanlarda görmek isteriz

ne de olsa türkiye
cumhuriyet mitinglerinde birlikte,yanyana,omuz omuza olabileceğini
gösterdi…
 


neyse son olarak bugün
kardeşimin doğum günü Doğumgünü pastasıFiyonklu hediye paketi

iyiki doğdun dileklerimi iletiyorum

-böyle bi şeyi sona bırakmazdım sadece saat itibariyle
daha yeni ayın 17si oldu ondan yani-

