Etiketler

, ,

ya ne zamandan beri bu başlığı atmak istiyodum yazınca pek bi sevindirik oldum

neyse anlaşıldığı üzre gene evdeyim malum sınav sonrası

bu sofistike de ordan geliyo zaten biraz sofistlere çalıştık da

ama yine de şunu belirtmekte fayda var sofistike demek baharatlı çubuk kraker demek değil

 

neyse efendim fazla uzatmayım malum yazacak şey çok

öncelikle sarışın pitbulcuğum hilalin bi hikayesini koyayım dedim ama ölmek(burda bölmek demeye çalışmışım ama yanlış yazınca bayağı komik bi şey olmuş dedim ben de öle kalsın zaten diğer yanlışları düzeltmedim) falan biraz uğraştırdı ama devamı gelicek ben de inş okula dönünce kendime hilalin kitabını alıcam ta ne zamandır istiyodum e sınavlarda ii şimdilik dedim bi hediye olsun

 

bu arada şiddetle bahsetmek istediğim bi konu var geçen penguen de alpay erdem yazmış

bu çok yaşa iyi yaşa olayı

insanlar lütfen dindar olabilirsiniz ama lütfen dini dar olmayın

onca yıl çok yaşa iyi hoş bi laftı da şimdi mi battı

yani ne biliyim birine çok yaşa derken herhalde kimse ölemesin sürünsün şerefsiz diye düşünmez bu kadar da fesat olmamak gerekir

 

neyse geçn hafta bi program çekimine gittik konuklardan biri gripin di

valla çok eğlendik yani ne biliyim bi şekilde dinleyin

 

bu arada bu ay lombak ın 6.yılı ama okuduğum en kötü dergiydi diyebilirim

eski dergilere nazaran durum vahim

hani ben bi hediye bi atraksiyon felan bekliodum bomboş dergi bi hayal kırıklığı oldu haliyle

sürekli bu dergilerden bahsettiğimin ben de farkındyım ama bu son

www.kemikdergisi.com süper bi site olmuş

 

neyse belki çok olmuştur ama balık etli hatun amy lee ve saz arkadaşları sweet sacrifice klip çekmişler bu da ayrı bi süper ama açıkcası şarkının başını pek beğenmedim ama devamı hoş

şarkı demişkene devam eski bi şarkı ama ben yeni buldum

pinhani-beni al bi de haftasonları özellikle ıslıklara dikkat

eğer ben çok romantikim derseniz diğer şarkıları da dinleyin ama bana gerçekten fazla geliyo

bi de bunu kesin bulup dinleyin ahmet kaya-neyleyim

budur yani son nokta

 

ayrıca yarın birgün ozan abim geliyo

ev süper şenlik bi ortam olcak bakalım

neyse ya eklerim gene gecenin üçünde bu kadar çıkıyo…

http://cid-a3cd4a39226b2265.skydrive.live.com/embedalbum.aspx/kenanyarar-sar%c4%b1%c5%9f%c4%b1npitbulhilal

