Etiketler

, , ,

ya bu hayri pıtır olayı aştı ama şu ilk vidyo gerçekten
bi acayip

aşk ve gurur un fragmanına filmden sahneler koymuşlar

lizzie yerine hermonie mr darcy de ron tabiki

-ya valla keşke olsa-

bitince de de hayricikle-sezercik gibi oldu-south park ı birleştirmişler

droco cartman olmuş felan

onları veriyo

topluca izleyiverin…

 

bu arada eve geldim ama daha bugün aklıma geldi 6.
kitabı okumak

neyse artık vize sonrasına kaldı

vizelerden sağ çıkarsak gelip bitiriyim bari

 

hadi filmlere devam ediyim

mutluluk-zülfü livanelinin romanından-sinemada

sonra tosbalar var

geçenlerde de anime tarzı bölümlerini gösteriyodu

ama asıl bomba herhalde karayip korsanları

 

bi de diğer vidyoyu anlatıvereyim

less diye bi gurup

alkolik kuşlar diye de şarkıları var

ama buraya koymamın sebebi klipleri

emrah ablak çizmiş

azıcık lombak fermuar ya da kemik okuyan zaten
çizimleri hemen tanır

komik bi klip şarkı da hoş dinleyin yani

 

bu arada ipekle burak barıştı
ama ipek emreye randevu verdi bakalım haftaya nolcak(penguen perşembe çıkıyo)

 

daha önce yazmadığım bi kaç çizeri de ekleyivereyim bu
arada

sadece kaan, uğur gürsoy, kenan yarar, üstün bradırs, serkan altuniğne

 

neyse bu kadar yeter

yarın gidiyorum ne de olsa

o yüzden acaip yemek stokladım

yurttaki kötü herifin yemeklerine kalicaz 3 hafta ne de
olsa

 

tayyip apo konularına hiç girmiyorum

insanlar bu kadar mal olduğu sürece bu olanlar normal

yani millet oy verdim elim kırılsın diyo ama öbür elimle gene
ona oy vericem diyo

allahım sen bizi koru ne diyeyim artık…

 

videolar:

*harione&ron

*alkolik kuşlar

